وبلاگ

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۱

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۱

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۱

کاغذ دیواری یکی از کاربردی ترین ابزارهای تزیینی است که امروزه استفاده از آن در قسمت های مختلف منازل رواج قابل توجهی پیدا کرده است. با روی کار آمدن جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال های اخیر افراد تمایل فراوانی به زیباسازی منازل خود با استفاده از این ابزار نشان دادند. اگر شما هم به آن گروه از افرادی تعلق دارید که فکر ایجاد یک تغییر اساسی و مثبت در دکوراسیون منزلتان را در سر می پرورانید، ما استفاده از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۱ را به شما پیشنهاد می دهیم.

کاغذ دیواری
با جدیدترین مدل های کاغذ دیواری به دیوارهایتان جانی دوباره ببخشید!

کاغذ دیواری ها در مدل های متعدد و متنوعی در بازار موجود هستند. هر طرح این کاغذها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و به گونه ای دل بیننده را می برد. شلوغی برخی طرح ها آنقدر دلربا است که نمی توان از خیر آن گذشت. این در حالی است که با سادگی بعضی طرح های دیگر می توان آرامش را در آغوش کشید.

شما به عنوان صاحب منزلتان بهتر از هر کس می دانید که چه طرحی آرامش و زیبایی را به صورت همزمان مهمان خانه تان می کند. اگر چه در این موضوع شکی نیست، اما ما هم می خواهیم در زیبا شدن خانه شما سهمی داشته باشیم. از همین رو بر آن شدیم که جدیدترین مدل های کاغذ دیواری را به شما معرفی نموده و با هم به بررسی این موضوع بپردازیم که هر یک از مدل های کاغذ دیواری برای استفاده در کدام قسمت منزل مناسب است.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری
جدیدترین مدل های کاغذ دیواری سال ۲۰۲۱ را بشناسید!

همان طور که می دانید، روش های مختلفی برای نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار موجود است. برخی افراد دوست دارند کلیه دیوارها را با کاغذ دیواری مورد علاقه خود بپوشانند، اما برخی دیگر ترجیح می دهند تنها روی یکی از دیوارهای منزل خود کاغذ دیواری نصب کرده و بدین ترتیب آن نقطه را به عنوان نقطه کانونی برجسته تر از سایر نقاط منزل نشان دهند. تمام این موارد سلیقه ای بوده و تابع نظر اهل منزل است!

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی و نشیمن

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی کاغذ دیواری هایی در مدل های طرح دار، ساده، گلدار، سه بعدی و… است. به منظور زیباتر شدن فضای منزلتان سعی کنید تناسب شیک و جذابی میان سبک دکوراسیون داخلی خانه و کاغذ دیواری انتخابی ایجاد کنید. اگر دکوراسیون منزل شما مدرن و مینیمالیستی است، کاغذ دیواری های ساده بهترین گزینه برای شما هستند. البته از زیبایی چشمگیری که کاغذ دیواری های طرح دار دارای اشکال هندسی در چنین فضای مدرنی پدید می آورند، نمی توان چشم پوشی کرد.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای دیواری که پشت تلویزیون شما قرار دارد، کاغذ دیواری های طرح دار و گلدار می باشد. استفاده از این دسته کاغذ دیواری ها در حالی که سایر دیوارهای اصلی را با کاغذ دیواری ساده پوشانده اید، می تواند بسیار جذاب باشد. کاغذ دیواری هایی که راه راه بوده و طرح های عمودی دارند، برای استفاده در مکان هایی مناسب هستند که از دیوارهایی کوتاه برخوردارند. با استفاده از این کاغذ دیواری ها می توان دیوارها را بلندتر و سقف را مرتفع تر نشان داد.

یکی دیگر از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری که طرح های افقی دارد، غالبا در محیط هایی که دارای مساحت کم هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر سالن پذیرایی و نشیمن شما چندان بزرگ نیست، می توانید با این مدل از کاغذهای دیواری فضا را تا حدودی بزرگتر نشان دهید.

شاید شما جزء آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید فضای پذیرایی شما فضایی متفاوت و در عین حال هیجانی باشد. اگر چنین است، کاغذ دیواری های دارای خطوط شکسته و نقش های تیز می توانند پیشنهادی عالی برای شما باشند. این مدل ها جزء جدیدترین مدل های کاغذ دیواری سال ۲۰۲۱ هستند.

به یاد داشته باشید که استفاده از کاغذ دیواری های گلدار، اگرچه بسیار زیبا هستند، در فضاهای کوچک توصیه نمی شود. این دسته از کاغذ دیواری ها موجب می شوند که فضا کوچک تر به نظر رسیده و بدین ترتیب از زیبایی محیط می کاهند. با استفاده از این دسته از کاغذ دیواری ها می توان فضای بی نظیری را در محیط های وسیع ایجاد نمود.

کاغذ دیواری پیشنهادی برای اتاق نشیمن کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و پارچه ای می باشد. این دسته از کاغذ دیواری ها که جزء جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۱ به شمار می آیند، فضا را دوستانه تر کرده و حس صمیمیت خاصی به محیط القا می کنند.

حال شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که کاغذ دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی چه مدلی است؟
اگر می خواهید فضای اتاق پذیرایی تان رسمی و جذاب باشد، کاغذ دیواری هایی که در ساختار آن ها از براده های چوب و خرده های فلز بهره گرفته شده است، گزینه ای طلایی برای شما هستند.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی و نشیمن
جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای اتاق خواب و آشپزخانه

همان طور که می دانید، اتاق خواب شما خصوصی ترین بخش منزلتان به شمار می رود. بنابراین نهایت دقت و حساسیت خود را در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای آن به خرج بدهید. از آن جا که اتاق خواب نیازمند آرامش است، بهتر است کاغذ دیواری استفاده شده در آن ساده بوده و رنگی ملایم داشته باشد.

چنین طرح هایی اتاق خواب شما را در عین سادگی، مدرن نشان می دهند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در این مورد طرح های خلوت را به طرح های شلوغ ترجیح داده و بدین ترتیب آرامش را به اتاق خوابتان دعوت کنید.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۱ برای اتاق خواب کودکان کاغذ دیواری های طرح دار و فانتزی است. سعی کنید کاغذ دیواری انتخابی برای اتاق کودکتان رنگی درخشان داشته باشد.
امروزه استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز رواج قابل توجهی پیدا کرده است.

اگر شما هم قصد دارید دیوار آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی منزل خود را با کاغذ دیواری های زیبا زیباتر کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از طرح ها و رنگ هایی است که لکه ها را کمتر نشان می دهند.

می توانید رنگ و طرح کاغذ دیواری های استفاده شده در این مکان ها را به تناسب سایر وسایل موجود در این قسمت ها انتخاب کنید. اگر سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه منزلتان کوچک هستند، استفاده از کاغذ دیواری های دارای رنگ روشن موجب بزرگتر به نظر رسیدن این فضاها می شود.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای اتاق خواب و آشپزخانه
کاغذ دیواری سه بعدی؛ یکی از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۱

کاغذ دیواری های سه بعدی یکی از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری هستند که به تازگی به بازار عرضه شده و در همین مدت زمان کوتاه به محبوبیت فراوانی رسیده اند. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی به منظور پوشاندن دیوارها زمینه ای را فراهم می سازد که این دیوارها از فاصله ۳ تا ۴ متری به صورت سه بعدی جلوه کنند.

اگرچه کاغذ دیواری های سه بعدی جزء پر طرفدارترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری سال ۲۰۲۱ هستند و از زیبایی چشمگیری برخوردار می باشند، اما استفاده از آن ها برای کلیه دیوارها ایده جالبی نیست. بنابراین سعی کنید این دسته از کاغذ دیواری ها را تنها برای دیوارهایی که در معرض دید هستند و نقطه کانونی محسوب می شوند، به کار ببرید.

 کاغذ دیواری سه بعدی؛ یکی از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال 2021
هرچه ساده تر، زیباتر!

خیلی وقت ها سادگی بهترین گزینه ای است که پیش رو داریم برای آن که زیباتر به نظر برسیم! این موضوع در مورد کاغذ دیواری ها نیز صدق می کند. گاهی اوقات فضای منزل ما به گونه ای است که زیبایی آن با استفاده از یک کاغذ دیواری ساده به حد اعلا می رسد!

اگر زمینه دکوراسیون شما همچون پرده ها، مبلمان، اکسسوری ها و… شلوغ هستند، کاغذ دیواری ساده بهترین انتخابی است که پیش رو دارید. استفاده از چنین طرح هایی به شرط تناسب با متراژ و سایر اجزای دکوراسیون می تواند زیبایی را برای منزل شما به ارمغان بیاورد.

کاغذ دیواری ساده
جدیدترین مدل های کاغذ دیواری ۲۰۲۱ را از لیون دکور بخواهید!

اگر مدت ها است به دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید جدیدترین مدل های کاغذ دیواری ۲۰۲۱ هستید، لیون دکور را به عنوان پیشنهادی طلایی از ما پذیرا باشید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 − یک =