وبلاگ

قیمت کاغذ دیواری

عکس مقاله دیوار کاغذی

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری پوشش تزئینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارهای داخلی منازل ، ادارات و دیگر جاها استفاده می شود.

کاغذ دیواری یکی از محصولات پر کاربرد در طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد و سرعت و سهولت نصب آن بسیار راحت تر از استفاده از رنگ می باشد.
امروزه اکثر تولید کنندگان کاغذ دیواری آن را به صورت قابل شستشو تولید می کنند که از مزایای استفاده از کاغذ دیواری می باشد همچنین روی قیمت کاغذ دیواری تاثیر می گذارد.

چاپ بر روی کاغذ دیواری ها به روش های متفاوتی از قبیل چاپ سطحی ، چاپ سیلک ابریشم ، چاپ به صورت دیجیتال ، چاپ به وسیله حکاکی و یا چاپ به وسیله ماشین چرخشی صورت می پذیرد.
• طرح های استفاده شده در کاغذ دیواری ها به دو صورت می باشند

۱٫ طرح هایی که مانند نقاشی دارای تصویر مشخصی هستند

۲٫ طرح هایی که از بافت های گرافیکی به وجود می آیند.

قیمت کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری که بر روی قیمت کاغذ دیواری نیز تاثیر می گذارد:

۱٫ کاغذ دیواری تولید شده با کاغذ: این محصول بیشتر تزئینی می باشد و بر روی کاغذ چاپ می شود و هیچ لایه محافظی ندارد و به این دلیل در مقابل آلودگی و رطوبت هیچ گونه مقاومتی ندارد و کاربرد آن محدود می باشد.

۲٫ کاغذ دیواری با روکش وینیل : در این نوع از کاغذ دیواری روی ماده کاغذی طرح دار ماده ای به نام وینیل آکریلیک و یا پلی وینیل کلراید ، اسپری و روکش می شود.

این نوع از کاغذ دیواری ها قابل شستشو و ضد لک بوده و در مقابل رطوبت و چربی مقاوم می باشند و برای اکثر فضاها مناسب هستند.

۳٫ کاغذ دیواری با وینیل سخت و جامد: دراین محصول لایه کاغذی توسط یک روکش وینیلی جامد پوشش داده می شود این نوع از کاغذ دیواری ها قابل شستشو و کنده شدن هستند و مقاومت بالایی دارند و تنها در مکان هایی که احتمال تماس و برخورد فیزیکی وجود دارد نباید از آنها استفاده کرد.

۴٫ کاغذ دیواری وینیل فابریک بک : در این مورد لایه ای از وینیل سخت روی سطح دکوراتیوشان لمینت شده است و به سه دسته ونیل سخت یا جامد، کاغذی ، وینیلی نون وون تقسیم بندی می شوند.

قیمت کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری از چسب های مخصوص استفاده می شود و همچنین باید در نظر داشت هر سطحی برای پوشش دهی با کاغذ دیواری مناسب نیست و دیوارهای چوبی و یا سیمانی به راحتی کاغذ نمی شوند.
قیمت کاغذ دیواری ها بسیار گوناگون می باشد و بسته به نوع طرح و مدل و کیفیت قیمت کاغذ دیواری مشخص می شود.

کاغذ دیورای انتخابی باید به سبک و دکوراسیون منزل شما بخورد مثلا هنگامی که سقف بلند است باید کاغذ را با شکل و خطوط افقی انتخاب نمود و در خانه های دارای سبک مدرن و فانتزی بهتر است کاغذهایی با طرح های ساده و نقش و نگار کم استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = دو