وبلاگ

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی نوعی از کاغذ دیواری پوستری است که در آن اشکال چاپ شده روی کاغذ دیواری به صورت سه بعدی نمایان می شود.

این طرح ها روی رول های کاغذ دیواری چاپ می شوند و با در کنار هم قرار گرفتن این رول ها و چسباندن آنها روی دیوار اشکال سه بعدی زیبایی روی دیوار ثبت می شود.
این نوع از کاغذ دیواری ها از نظر جنس با سایر کاغذ دیواری ها تفاوت چندانی ندارد اما به دلیل سایه هایی که دارد طرح ها در فاصله سه متری برجسته یا فرو رفته به نظر می رسند.

کاغذ دیواری سه بعدی می تواند بدون تلاش یک محیط چشم نواز را برای افراد به وجود آورد.
این نوع از اشکال به وسیله پرینترهای خاصی بر روی انواع کاغذ قابل اجرا می باشند. طرح ها و نقش های بسیاری دارند و در مکان هایی مانند حال و پذیرایی و اتاق خواب قابل استفاده هستند.

تقریبا هر تصویر باکیفیتی را می توان روی کاغذها چاپ و روی دیوار نصب نمود.
استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی روز به روز در حال افزایش است و مردم استقبال خوبی از این نوع کاغذها تا کنون داشته اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

چند نکته باید در استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی در نظر گرفته شود:

 تصاویر انتخاب شده باید با دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد. به طور مثال در دکوراسیون کلاسیک نباید از کاغذ دیواری با طرح مدرن و یا اشکال هندسی استفاده نمود.

 عکس هایی که چاپ می شوند باید دارای کیفیت و رزولوشن بالا باشند و عکس های بالای ۱۰۰ دی پی آی می توانند تصویر خوبی را روی یک دیوار معمولی ایجاد کنند.

 دقت در نصب کاغذ دیواری سه بعدی بسیار پر اهمیت است و باید با مهارت خاصی نصب شود تا به زیباترین حالت ممکن به نمایش در بیاید.

 برای استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی بهتر است یک فضای بزرگ و پر نور را در نظر بگیرید و متناسب با محیط طرح خود را انتخاب کنید.

 روی این نوع از کاغذ دیواری ها نباید از تابلو ، ساعت و یا دیوار آویز های تزینی استفاده کنید.

 در مکانی که از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می کنید باید نورپردازی کافی داشته باشد.

کاغذ دیواری های سه بعدی قیمت های مناسبی دارند و نصب آنها نسبت به سایرین ساده تر می باشد.

 

همچنین پیشرفت در تکنولوژی های رایانه ای مثل گرافیک و طراحی سبب شده طرح های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با سلیقه هر فرد در هر جایی روزانه تولید شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 × پنج =