وبلاگ

راهنمای خرید کاغذ دیواری

کاغذدیواری در لیون دکور

راهنمای خرید کاغذ دیواری

فضای خود را با کاغذ دیواری متحول کنید

وقتی نوبت به تغییر خانه می رسد، تنها محدودیت تخیل شماست. از جسورانه ترین چاپ ها تا ظریف ترین رنگ ها، کاغذ دیواری همه کاره ترین راه برای بیان استایل شما است. روزهایی که قرار دادن کاغذ دیواری کار سختی بود گذشته است، اکنون می توانید در عرض چند ساعت هر ظاهری را که می خواهید داشته باشید در این مقاله از لیون دکور راهنمایی خرید کاغذ دیواری شما میتوانید قبل از خرید یا مشاوره برای خرید کاغذ دیواری از لیون دکور آن را مطالعه فرمایید و برای هر سوال پیش آمده با ما تماس بگیرید .

فریب قیمت پایین بعضی از کاغذ دیواری ها نخورید، مجموعه لیون دکور با ارائه کاغذ دیواری های بادوام، قابل پاک کردن و پوشیدن سخترین مکان ها  زندگی را برای خانواده مناسب می کند. ما حتی کاغذ دیواری هایی داریم که به طور خاص برای آشپزخانه و حمام طراحی شده است، بنابراین پوسته شدن گوشه ها را فراموش کنید. از جلوه های چوب، کاشی و سنگ گرفته تا هندسی، گیاه شناسی و فلزی، انتخابی وجود دارد که برای هر فضایی مناسب است. اجازه دهید شما را به سفری ببریم، با تمام توصیه‌ها و الهام‌گیری از کاغذ دیواری که برای تغییر کاغذ دیواری نیاز دارید.

قبل از اینکه شروع کنی

قبل از اینکه در مورد مواد و رنگ ها فکر کنید، مهم است که برای بررسی برخی موارد کاربردی پروژه کاغذ دیواری خود وقت بگذارید.

کدام اتاق در حال تزئین است؟

کاغذ دیواری به طور منظم در اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری استفاده می شود و به لطف نوآوری های طراحی هوشمندانه می تواند در آشپزخانه و حمام نیز به خوبی کار کند. ما محدوده های شیک را ارائه می دهیم که به طور ویژه برای مقاومت در برابر رطوبت اضافی، از جمله پاشش پاشیده شده اند. بنابراین، می‌توانید از یک اتاق به اتاق دیگر، از جمله از اتاق خوابتان به اتاق خوابتان، یا از آشپزخانه‌تان به سالن یا اتاق نشیمن‌تان، از یک ظاهر ثابت لذت ببرید.

علاوه بر این، ما گزینه‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که برای مناطق پرترافیک مانند راهروها و فرودها، جایی که دیوارها ممکن است خراش یا علامت‌گذاری شوند، ایده‌آل هستند. بنابراین خوب است در این مرحله اولیه درک کنید که آیا اتاق شما به یک نوع کاغذ مناسب نیاز دارد یا خیر.

دیوارها در چه وضعیتی هستند؟

آیا سطح شما قبل از کاغذ دیواری ناهموار یا ترک خورده است؟ نگران نباشید، دکوراسیون شما همچنان می تواند به لطف کاغذ آستری که در زیر کاغذ انتخابی شما آویزان شده است، ظاهری صاف داشته باشد تا هرگونه برآمدگی و توده ناخواسته اتو شود. از طرف دیگر، ما همچنین سبک‌های بافت‌دار و برجسته را ارائه می‌دهیم که بدون نیاز به کاغذ آستر، هرگونه نقص را از بین می‌برد. اگر دیوارهای شما به کمک کمی نیاز دارند، گزینه‌هایی که ارزش بررسی دارند را به شما ارائه میدهیم پس در راهنمایی خرید کاغذ دیواری به ما اعتماد کنید .

چه اثری از کاغذ دیواری می خواهید؟

کاغذ دیواری می تواند به خانه شما کمک کند تا به انواع ظاهری دست پیدا کند، پس وقت آن است که خلاقانه فکر کنید. هر چهار دیوار اتاق را کاغذ بکشید یا ظاهر را با یک حاشیه بشکنید. باز هم، این را می توان در هر کجا که دوست دارید اضافه کنید – در اطراف بالای کاغذ، پایین یا وسط دیوار.

اگر نمی خواهید هر چهار دیوار یکسان به نظر برسند، چرا یک کاغذ هماهنگ کننده اضافه نکنید یا یکی از کاغذهای قابل رنگ آمیزی خود را برای ایجاد یک دیوار مشخص رنگ نکنید؟ و فقط لازم نیست فقط برای دیوارها باشد – از آن در سقف خود به عنوان یک راه ساده برای افزودن جذابیت و بافت استفاده کنید.

ما طیف گسترده ای از الگوها و طرح ها را برای تکمیل تمام طرح های رنگی یا تم ها ارائه می دهیم. و اگر چیزی کاملا درست نداریم، یکی از کاغذهای قابل رنگ آمیزی ما را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد ظاهر منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

چقدر کاغذ دیواری لازم است؟

قبل از خرید کاغذ دیواری، لازم است بدانید که به چه تعداد رول نیاز دارید. از یک متر برای اندازه گیری عرض و ارتفاع هر دیوار یا سطح در حال تزئین استفاده کنید و سپس از ماشین حساب کاغذ دیواری ما برای محاسبه مقدار مورد نیاز استفاده کنید.

مواد و انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از دو لایه یا بستر – رویه و پایه ساخته شده است. قسمت بالا پایان تزئینی است و برای آن دو انتخاب اصلی وجود دارد – کاغذ یا وینیل. لایه زیرین یا پشتی، نحوه آویزان شدن کاغذ را تعیین می کند و این انتخاب ها شامل کاغذ یا نبافته می شود. بسترهای کاغذی با استفاده از خمیر به روش آویزان کاغذی آویزان می شوند، در حالی که آنهایی که پایه های غیر بافته دارند از روش خمیری از دیوار استفاده می کنند.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ساده

برای ظاهری ساده و تمیز، طیف گسترده ای از کاغذ دیواری های ساده ما می توانند اتاق شما را لوکس و کم رنگ جلوه دهند.

کاغذ دیواری ساده ما این است:

ساخته شده از وینیل یا کاغذ
موجود در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف
ارائه شده در بافت های مختلف، از جمله بافت هایی که شبیه چرم، کتان و توید هستند
موجود در پوشش های مختلف، مانند زرق و برق برای کمی زرق و برق

کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواری طرح دار برای یک دیوار خاص یا برای ایجاد یک بیانیه روی هر دیوار عالی است. از میان طیف وسیعی از طرح‌ها، الگوها و جلوه‌ها متناسب با هر ظاهر یا تم، از جمله گزینه‌های گلدار و برجسته و همچنین طرح‌هایی برای اتاق کودکان، انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح دار ما این است:

ساخته شده از وینیل یا کاغذ
موجود در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ های متداول مختلف، مانند گلچین، هندسی، براق و متالیک
به صورت صاف یا بافت دار ارائه می شود
آسان برای تمیز کردن – به سادگی پاک کنید

کاغذ دیواری دسته دار

کاغذ دیواری گله دار از الیافی مانند پرز مخملی استفاده می کند که با الگوهایی به سطح کاغذ چسبانده شده و ظاهری لوکس و کلاسیک ایجاد می کند. کثیفی ها را می توان با اسفنج از بین برد، اما مطمئن شوید که خیلی محکم نشویید زیرا این کار می تواند گله را از بین ببرد.

کاغذ دیواری برجسته

کاغذ دیواری برجسته دارای یک الگوی برجسته است که در طول فرآیند تولید بر روی کاغذ یا وینیل نقش می بندد. هنگام آویزان کردن گزینه های کاغذ دقت بیشتری داشته باشید تا از صاف شدن الگو جلوگیری کنید (این در مورد وینیل صدق نمی کند).

کاغذ دیواری کودکانه

ایده آل برای اتاق خواب و اتاق بازی، مجموعه کودکان ما شامل همه چیزهایی است که برای اضافه کردن سرگرمی به اتاق کودک خود نیاز دارید، از جمله کاغذ دیواری، حاشیه های خودچسب و برچسب های دیواری. با طرح‌هایی که شخصیت‌های مورد علاقه و تم‌های مهد کودک را نشان می‌دهند، و همچنین سبک‌های بالغ‌تر که می‌تواند تا نوجوانی ادامه داشته باشد، موجود است.

کاغذ دیواری قابل رنگ آمیزی

با طیف وسیعی از کاغذ دیواری های قابل رنگ آمیزی ما ظاهر منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. علاوه بر اینکه قابل تنظیم است، همچنین به پنهان کردن سطوح ناهموار و ترک ها کمک می کند و باعث از بین رفتن عیوب می شود. برای دستیابی به اثر رنگ مورد نظر خود، به سادگی روی آن رنگ بزنید.

کاغذ دیواری قابل رنگ آمیزی ما این است:

ساخته شده از وینیل
موجود در طرح های بافتی مختلف از جمله راه راه، مربع، گل و غیره
آسان برای تمیز کردن – به سادگی پاک کنید
برای آشپزخانه یا حمام مناسب نیست
کاغذ دیواری آشپزخانه و حمام
کاغذ دیواری ما برای حمام و آشپزخانه نسبت به کاشی ها گزینه ای مقرون به صرفه تر و نگهداری آسان تر از کاشی است.

کاغذ دیواری آشپزخانه و حمام ما این است:

ساخته شده از وینیل، وینیل بالشتکی یا وینیل برجسته
به خصوص برای مناطق با رطوبت بالا طراحی شده است زیرا رطوبت را جذب نمی کند
ضد آب
به صورت قابل شستشو اضافی موجود است – تمام کثیفی ها و چربی ها به راحتی پاک می شوند
با محافظت مداوم در برابر باکتری های مضر موجود است و آن را به یک انتخاب فوق العاده بهداشتی برای خانه شما تبدیل می کند
می‌تواند ظاهر کاشی‌ها را تکرار کند – بدون برنامه یا حذف دشوار

امیدواریم این مقاله راهنمایی خرید کاغذ دیواری از لیون دکور کارآمدی لازم را برای شما دارا باشد و برای هر گونه سوال میتوانید با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = دو